torstai 22. elokuuta 2013

Pitäiskö? Uskaltaisko? Ehtiskö? Onko tässä ajatuksessa mitään jiitä?

Näin joskus vuosi sitten yliopiston ilmoitustaululla Trainer4You:n flyerin PT-koulutusputkesta. Olen tuon jälkeen aina välillä käynyt Trainer4You:n nettisivuilla lueskelemassa koulutuksista. 

PT-koulutusputki maksaa yli kolmetuhatta euroa, eli aika suolainen hinta, mutta toisaalta se sisältääkin hyvinvointivalmentajan, kuntosalivalmentajan ja personal trainerin koulutukset, yhteensä 19 päivää. Tämän kuitenkin suosista unohdan, koska tällä hetkellä en voi sitoutua noin kalliiseen ja pitkään koulutukseen töiden ja tämän nykyisen opiskelun lisäksi.

Jostain syystä ajattelin noita koulutuksia taas tänään. Huomasin, että kohtuuhintainen 2 päivän Hyvinvointivalmentajan koulutus alkaisi Vaasassa marraskuun lopussa. Koulutus sisältäisi tietoa mm. kehon rakenteesta ja toiminnasta, palautumisesta, sykkeestä ja kestävyysharjoittelusta, voimasta ja lihaskuntoharjoittelusta, notkeudesta ja liikkuvuusharjoittelusta ja ravitsemukset perusteista.

Ensi vuonna alkaisi helmikuussa kuntosalivalmentajan koulutus. Se sisältäisi tietoa mm. tavoitteista, tuloksiin pyrkivästä harjoittelusta, ravitsemuksesta ja menetelmistä.

Mua vähän himottaisi ilmoittautua näihin koulutuksiin! Olisikohan se ihan pöhköä? En vielä tiedä mitä noilla koulutuksilla tekisin, mutta ehkä aika näyttäisi sitten senkin. Jos ei mitään muuta, niin ainakin ne auttaisivat varmasti minua omissa treeneissä ja syömisissä.


Oliskohan tässä mitään jiitä?

- Tiina -

2 kommenttia:

  1. Mä oon käynyt ton hyvinvointivalmentajan koulutuksen. Se on siis eka osa PT -koulutusputkesta, tai halutessaan saa käydä vain sen. Oli oikeen kiva tietopläjäys yhdelle viikonlopulle, suosittelen!:) Sopii just jos on kiinnostusta alaa kohtaan tai vaan ihan omaksi hyödyksikin tämä kurssi on hyvä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista ja kannustuksesta Elina! Kyllä mä ny vaan taidan sinne ilmoittautua! En tiedä tuleeko mun koskaan tulevassa keski-iän kriisissäni vaihdettua alaa, mutta eiköhän siitä vähintään ittelleen saa hyötyä! :)
      Muistankin sun blogista, että oot tuossa PT-putkessa, se on varmaan huippujuttu! Googlettamalla löytyi tosi paljon positiivista kommenttia koko Trainer4Yousta ylipäänsä. Onnea sulle koulutukseen!! :)

      Poista