tiistai 8. lokakuuta 2013

Aamun haba-treeniä

Tänään päätin herätä aamulla kuudelta ja lähteä salille. Kuitenkin vaikka kuinka laittaa ruoat valmiiksi illalla, niin kaiken tavaran pakkaamisessa menee ikuisuus. Onneksi tajusin, että minullahan on sellainen pehmeä pieni kylmälaukku. Kyllä senkin pyörän sarvessa pystyy raahaamaan, eikä eväät paina varsinaisessa treenikassissa. Tuo oli siis must aamuna, jolloin olen ensin 1,5 h salilla suihkuineen ja sitten vasta pääsen laittamaan eväät työpaikan jääkaappiin. Mahtavat töissä ihmetellä kun raahaan joka päivä valtavat määrät ruokaa mukanani! :D Olen mä kyllä töissä kertonut, että olen Litellä. Ovat tottunet siihen, että mulla on aina joku "outo" ruokavalio päällä :D

No mutta siis, aamun treeneihin. Olen päättänyt, että jos aamuisin (tai milloin vaan) on ihania maisemia, niin pysähdyn ottamaan kuvaa, ellei oikeasti ole tulipalokiire jonnekin. Onneksi tänään pysähdyin. Katsokaa kuinka kaunista aamulla voi olla. Niin ihanaa herätä aikaisin ja päästä nauttimaan tällaisista hetkistä.


Tänään vuorossa oli mm. haban treenaaminen. Mun suosikkitreenipäivä! :) Treenien aikana ei pystynyt ottaa yhtään kuvia, mutta piti kuitenkin päivän treenivaatteista saada yksi kuva blogiin. Mun mielestä tuo mun uusi H&M:n treenitoppi on niin ihana! Musat kulkee mukana salillakin mukavasti SpiBeltin avulla. Päätin jättää laittamatta kengät jalkaan kun treeneissä ei tarvinnut jaloilla tehdä mitään. Oli jotenkin mukavampi olla.


Liten treeniohjelman hauis-liikkeet on niin mahtavia. Kiva treenata vähän eri tavalla välillä hauistakin! Aina yleensä olen tehnyt vain sitä perus hauiskääntöä. Jos ei näillä Liten liikkeillä ja painoilla hauis kasva niin ei sitten millään. Viimeisessä hauisliikkeessä piti mennä ihan killeriin asti. Mahtava tunne! :)

Oikeesti. Mä niin suosittelen kaikille noita FitFarmin ohjelmia. Mä ainakin saan niistä tosi paljon irti, koko rahan edestä! Ja kun niistä ohjelmista maksaa, niin motivaatio on aivan eri tasolla. Sitä asettaa itelleen helpommin tavoitteita ja näiden ohjelmien avulla niihin pääsee. Tai toivottavasti mäkin pääsen! :) Treenit on niin hyviä ja ruokavalio on niin hyvä ja järkevä. Tukee treeniä just oikein. Kyllä ne ammattilaiset osaa! :)

- Tiina -

2 kommenttia:

  1. Onnea ja tsemppiä kovasti Fitfarmin ohjelmaan! Mua on hirveästi kiinnostanut fitfarmin ohjelmat joten jäänen seurailemaan mielenkiinnolla, itse olen vähän kuin ikuinen laihduttelija mutta siinä ohella treeni kyllä maistuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Seurailepa ihmeessä mun taipaletta tämän parissa! :) Tsemppiä sulle myös!

      Poista