tiistai 18. maaliskuuta 2014

Synttärikortti

Tänään mulle tulee taas vuosia lisää mittariin. Google toivotti minulle tänään näin "Hyvää syntymäpäivää Tiina!" Googlessahan tuo hakukentän yläpuolella oleva kuva kertoo aina jostain ajankohtaisesta aiheesta, mutta enpä tiennyt, että se kaivaa myös koneen käyttäjän tietoja kuvaa varten. Aika hämmentävää. En tiedä oonko mä tästä synttärionnittelusta kuitenkaan kovin iloinen?


Sain äitiltä niin mulle sopivan synttärikortin, että se on pakko jakaa tännekin :) Äiti aina onnistuu löytämään hyviä postikortteja.

:) Ikä on vain numeroita!
:) Viinin mä passaan, mutta ainakin
hyvä ruoka ja suklaa tekevät onnelliseksi :)

Sunnuntaina kokkailin raakakakkua, joka epäonnistui, kun en malttanut antaa kakun jähmettyä tarpeeksi. Ehkä mun pitää nyt synttärin kunniaksi tehdä illalla itselleni uutta raakakakkua tai raakasuklaata :)




Mitä blogin aiheisiin ja niihin liittyviin kuulumisiini tulee, niin viikonloppuna tuli käytyä salilla pariin otteeseen. Huomenna menen taas salille ohjaamaan kaveriani, jolle tein ohjelman osana kuntosalivalmentajan koulutustani. Alkaa senkin etätehtävät painaa päälle. Niin kuin mun piti ne heti tehdä alta pois, mutta hetken halusin hölläillä ja nyt sitten tulee niissäkin kauhea hoppu. Näyttökoe on viikon päästä perjantaina ja siitä viikon päästä on taas tenttikin ja siihenkin on vielä kokonaan lukematta. Taitaa tulla taas vähäliikuntaisia viikkoja :( Taitaa bloginkin treenijutut olla vähän katkolla, kun ei jaksa innostua kunnolla mistään tämän arjen keskellä. Äh, on tämä tylsää. Miksi mun pitää aina tehdä sataa asiaa samaan aikaan? Onko muilla samaa ongelmaa kuin mulla, että innostuu kaikesta ja ilmoittautuu mukaan kaikkeen mikä kiinnostaa ja sitten löytää itsensä keskellä hillitöntä kaaosta?

- Tiina -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti